Agencja SaltPepper Brand Design była odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowego systemu opakowań nowej linii oraz komunikacji dla marki Ziemovit. Celem było stworzenie projektu, który podkreśli prośrodowiskowy charakter produktów, z zachowaniem spójności wizualnej z dotychczasową identyfikacją graficzną marki.
Nowa linia Ziemowit Natruralny uzupełniająca dotychczasowe porfolio marki, należącej do CIECH Sarzyna S.A. (Grupa CIECH), to produkty organiczne i naturalne przeznaczone do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce i na balkonie.
Zgodnie z najnowszymi trendami funkcjonującymi na rynku, agencja zastosowała naturalne, inspirowane przyrodą zestawienia kolorystyczne. Ikony oraz benefity produktów zostały uporządkowane i uproszczone tak, by konsument mógł w intuicyjny sposób odnaleźć najważniejsze informacje o produkcie.
„Zastosowana kolorystyka oraz symbolika wpisują się w dotychczasową linię produktów Ziemovit. Jednak ich charakter jednoznacznie sugeruje, że mamy do czynienia z produktami pochodzenia naturalnego. Wypracowany układ linii opakowań sprzyja łatwej, przyjaznej i precyzyjnej identyfikacji produktu oraz jego zastosowania. Zależało nam na tym, by klient, kupując produkty Ziemovit Naturalny, miał poczucie, że są one bezpieczne dla roślin, ludzi i zwierząt” – mówi Aleksander Koczy, Design & Development Director w SaltPepper Brand Design.
„Zadbaliśmy, aby system identyfikacji wizualnej produktów był spójny z komunikacją marki. To bardzo istotny aspekt, na który zwracamy szczególną uwagę w czasie procesu projektowania” – dodaje Grzegorz Brzóska, Strategy & Business Development Director w SaltPepper Brand Design.
"Po raz kolejny realizujemy projekt z agencją SaltPepper Brand Design. Tym razem wyzwaniem było stworzenie nowego systemu opakowań dla linii naturalnej pod marką Ziemovit. We współpracy nad tym projektem szczególnie doceniamy profesjonalizm i terminowość realizacji założonych działań. Zespół SaltPepper to sprawdzony partner oraz ekspert, który ma wysokie kompetencje i wspiera klienta na każdym etapie projektu” – podkreśla Jacek Skwira Dyrektor Marketingu, Dział Marketingu Agro.
Grupa Chemiczna CIECH jest jednym z liderów europejskiego rynku chemicznego. Znajduje się w pierwszej pięćdziesiątce największych organizacji gospodarczych w Polsce.
CIECH Sarzyna jest jedną z kluczowych spółek Grupy CIECH i filarem jej segmentu organicznego. W 2017 roku obchodziła swoje 80-lecie. CIECH Sarzyna specjalizuje się w produkcji środków ochrony roślin (AGRO) oraz żywic. Pełen asortyment wyrobów obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych. Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu AGRO: Chwastox, Agrosar 360SL oraz ZIEMOVIT. Firma, poza europejskimi, obsługuje także rynki w Azji i Australii.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/saltpepper-brand-design-dla-ciech-sarzyna-naturalna-odslona-marki-ziemovit